Klacht B.K.: verkeerde deksel ontvangen

Klachtnummer
# 437524
Gebruiker
Selkie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een deksel besteld van 28 cm maar heb er een ontvangen van 26 cm. Nu willen zij dat ik deze op mijn kosten terugstuur en er een geprint formulier bij doe terwijl ik geen printer heb en het hen fout is dat zij mij de verkeerde deksel hebben toegestuurd.

Gewenste oplossing

De juiste deksel van 28 cm ontvangen en de deksel van 26 cm retour sturen naar een antwoordnummer

1 reactie

  1. Auteur
    B.K.
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over B.K.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen