Opgelost door B.S.S. Slotenservice & Deuren BV: Kosten in rekening gebracht voor een 'vrijblijvend' bezoek.

MIY

Het slot op ons achterdeur ging soms wel op slot en soms niet. Daarom hebben we B.S.S. Slotenservice en Deuren gebeld. Wij hadden dit bedrijf namelijk een aantal keer in de straat zien werken. Tijdens het telefoongesprek werd uitgelegd dat de monteur vrijblijvend zou langskomen en dat er alleen kosten in rekening gebracht zouden worden als de monteur daadwerkelijk reparatie zou uitvoeren en het probleem zou oplossen. Wij gingen akkoord, dus er kwam een monteur langs. Meneer bekeek het slot even en concludeerde dat het vervangen zou moeten worden. Een nieuw slot zou echter besteld moeten worden, dus kon meneer op dat moment geen werkzaamheden uitvoeren/het slot vervangen. Naderhand zou meneer ons een offerte voor de vervanging van het slot opsturen. Tot onze verbazing gaf de monteur aan dat we 75 euro moesten betalen. Toen we vroegen wat de reden hiervoor was, het bezoek zou immers vrijblijvend zijn en meneer had niets uitgevoerd, zei meneer dat ze tijd vrijmaken om langs te komen en hun busje toch wel wat verbruikt. Op dat moment werd ik verplicht het bedrag met pin betaald en is de monteur vertrokken. Vervolgens heb ik het bedrijf op kantoor gebeld om te vragen waarom we 75 euro hebben moeten betalen voor een vrijblijvende service, werd mij toegezegd dat dit bedrag in mindering gebracht zou worden wanneer we het slot lieten vervangen. Nu zijn we een tijdje verder en willen we de werkzaamheden laten uitvoeren. Echter, men wil het bedrag van 75 euro niet in mindering brengen. Wij voelen ons nu dus misleid. Laatst kwam ik op Google zelfs nog een recensie tegen waarin een klant van het bedrijf beschrijft dat ze niets hebben hoeven betalen voor werkzaamheden die bij hun was uitgevoerd. Ik vraag me af wat de reden voor dit verschil kan zijn.

Wij willen graag dat B.S.S. Slotenservice en Deuren ons het bedrag van 75 euro terugbetaald.

MIY
    Ondertussen zijn wij gebeld door B.S.S. Slotenservice en Deuren en tot een oplossing gekomen. Wij hebben afgesproken dat ze het bedrag van 75 euro zullen crediteren. Hoewel we de creditering nog afwachten, zijn wij tevreden over de snelle oplossing.

MIY
Wij waren gebeld door B.S.S. Slotenservice en Deuren. De aangeboden oplossing was dat zij 75 euro zouden crediteren. Dit is inmiddels gebeurd.

Ook een klacht indienen over B.S.S. Slotenservice & Deuren BV?