Opgelost door B2ctelecom.nl: retour kosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 163166
Gebruiker
aden 78
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste klachten compas
Ik heb deze week bij b2c telecom een Samsung galaxy tab 4 hoesje gekocht. Wat er om gaat is het volgende. Ik zocht een hoesje met drie stangen maar ik kreeg eentje met twee standen. En b2c vraagt dat retour kosten zelf moet betalen. ik vind van niet ik heb een mail naar verzonden en ik zei dat een klacht zou indienen. Ze hebben tot nu toe nog geen antwoord gegeven. Vandaar dat ik direct deze in dien.

De oplossing

ik wil geen retour kosten maken want b2c zegt dat geen verzend kosten bereken. dus geen retour kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat B2ctelecom.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    aden 78
    Datum
    bedrijf heeft geaccepteerd dat ik zonder kosten hun product maag retour sturen. maar ik vond het niet meer nodig

Uiteindelijke oplossing

Auteur
aden 78
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over B2ctelecom.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen