Klacht Baak Sierbestrating: Siertegels voldoen niet aan de juiste kwaliteit

siertegel

Op 9 april 2011 kocht ik bij Baak Sierbestrating 77 m2 Yellow Dolomiet Anticate Siertegels. Het product voldoet niet aan de verwachtingen die door de heer Baak zijn toegezegd. De tegel blijkt in de praktijk te scheuren en niet antislip te zijn. Inmiddels zijn er al diverse tegels vervangen die gebarsten zijn. De scheuren ontstaan door de lei in de steen. Bij vorst zijn er meerdere tegels gebarsten. Ik heb een Sierbestratingsbedrijf ingeschakeld met het verzoek mijn terras op te hogen. Dit bedrijf constateerde dat er bij herbestrating veel verlies van tegels zou optreden. Hij adviseerde mij om eerst deze zaak te regelen met de leverancier wie de kosten draagt bij het verlies van de tegels.
Inmiddels ben ik al 3 jaar bezig met de heer Baak om tot een oplossing te komen.
Nadat ik het advies van het door mij ingeschakelde Sierbestratingsbedrijf aan de heer Baak heb doorgegeven, blijft de heer Baak weigeren om tot vergoeding over te gaan.

Optie 1: Graag zou ik zien dat de heer Baak alle tegels die lei bevatten en de tegels die inmiddels gescheurd zijn en de tegels die bij herbestrating verloren gaan , dat al deze tegels worden vervangen. (door de juiste tegel zonder lei)
Optie 2: Of alle tegels vervangen.

Wij vinden dat Baak Sierbestrating hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?