Klacht Baams Installatie: onaf werk en betaling eisen voor af werk!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384646
Gebruiker
A.M.C.J. Henfling
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via Werkspot dacht ik een goede enthousiaste vakman gevonden te hebben!
Eerste dag kwam hij al te laat en moest ook weer weg voor een juridisch akkevietje!
Zowel zijn afspraken niet nakomen, zijn werkwijze (erg veel rommel en fouten) en het resultaat zijn bedroevend. Een nieuw toiletje zou niet moeilijk moeten zijn, maar nu kunnen wij het nog niet gebruiken omdat meneer een aansluiting heeft gekit (meestal een noodoplossing voor een dag!) en dit als professioneel werkje ziet in plaats van een echte officiële pvc aansluiting te maken.
Hij heeft ook nog het lef om een extra rekening te sturen voor meerwerk, terwijl hij echt niet meer efficiënte uren heeft gemaakt dan afgesproken.
Het zal ons enorm veel extra geld gaan kosten.

Gewenste oplossing

De rekening schappen, want wij zullen meer extra onkosten hebben dan meneer betaald wilt zien!
Geboden oplossing
Niets! Extra onkosten moeten maken om te laten herstellen wat Baams allemaal verkeerd heeft gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Baams Installatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Baams Installatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen