Opgelost door Baas BV: Baas BV levert niet op de afgesproken termijn.

content Opgelost
Zucht...

Beste Baas BV. De afgelopen 6 weken hebben wij elkaar wekelijks gesproken. Soms wel 2 tot 3 keer per week. Dit om de aansluitingen van de NUTS voorzieningen op tijd geleverd te kunnen krijgen.

Alliander heeft doorgegeven dat de aansluitingen in week 22 gereed zouden moeten zijn. Ondertussen zitten we in week 25! Er bleek een fout in het systeem te staan, waardoor de aanvraag niet in behandeling is genomen. Niemand die even een belletje geeft om te vragen hoe dit zit…… Als wij zelf geen contact op hadden genomen, was er nu waarschijnlijk nog niets gebeurd. Na veel heen en weer gebel, is de fout opgelost en kunnen we verder (week 19).

Voordat je aangesloten kunt worden is een goed gekeurde schouwing verplicht. Onze schouwing is vorige week goed gekeurd (week 24). Om een goedkeuring van de schouwer te krijgen, hebben we al veel obstakels moeten nemen.
• Het maken van een afspraak met de schouwer is niet gemakkelijk (week 20). Dit zou circa 5-6 weken duren. Ze zouden proberen om dit met spoed te regelen, maar kunnen niets toezeggen. Uiteindelijk heeft dit bijna 4 weken geduurd.
• De schouwer is geweest (1e keer), heeft mondeling goedkeuring gegeven aan de bouwer. Heeft dit niet in het systeem gezet. Baas BV weet van niets….
• Er wordt opnieuw geschouwd (2e keer). De schouwing wordt afgekeurd. Als wij zorgde dat de container verplaatst zou worden, dan zou hij goed gekeurd worden. Extra schouwing was niet nodig.
• Blijkt toch een extra schouwing noodzakelijk te zijn. Komen opnieuw schouwen (3e keer). Mondeling goedgekeurd, in de systemen staat echter weer niets.
• Baas BV heeft hier achteraan gebeld. Schouwing is idd goed gekeurd. We kunnen op de escalatielijst gezet worden, om te zorgen dat we z.s.m. de aansluiting geleverd krijgen!

Het vervolg…..
Vandaag 22/6. Belafspraak met hoofd klantenservice staan. Heb 8x (!) moeten bellen om de uitslag te krijgen. Uitslag: We zijn op de escalatielijst geplaats, maar deze is afgekeurd. Dit omdat de schouwing pas vorige week goedgekeurd is. Tja, hoe zou dat komen?!

Per juli ben ik als verloskundige werkzaam in de regio. Hiervoor heb ik een bewoonbare woning nodig, aangezien ik binnen 15 minuten bij mijn cliënten moet kunnen zijn voor een bevalling. Het huis waar wij nu zitten, is te ver weg. Dit houdt in dat ik mijn werkzaamheden NIET kan verrichten. Dan heb ik het nog niets eens over mijn gezin met 3 kinderen gehad….

Baas BV geeft aan dat ze me niet verder kunnen helpen.

Aansluitingen nuts voorzieningen VOOR 9 juli 2017

Zucht...
    Het is net een slechte soap....

Wordt ik de dag na mijn klacht gebeld dat de plaatsing van de NUTS in week 28 is gepland. 1 week later dan gewenst, maar dat valt nog te overbruggen. Is akkoord!

Krijg ik vandaag een MAIL dat de nuts in week 30 aangesloten zullen worden. Zonder verdere toelichting etc. Hoe kan dit nu weer? Er wordt een week toegezegd, alleen de dag is nog niet bekend. Nu is het zomaar weer opgeschoven!

Opnieuw niemand bij de klantenservice die mij kan helpen. Wordt allemaal door "Lelystad" geregeld. Deze personen kan ik niet te spreken krijgen. Zijn voor de klantenservice ook niet direct bereikbaar, alleen per mail??

Ik kan nu dus nog steeds niet aan het werk als verloskundige binnen mijn regio, aangezien ik geen verblijfplaats heb, terwijl mijn contract wel ingaat. Graag zie ik een oplossing voor deze zeer vervelende situatie!

Mvg,
    Elleke van der Wilt
    Baas BV
    Uiteraard betreuren wij deze gang van zaken en de slechte communicatie. Inmiddels hebben onze collega's uit de regio u kunnen informeren dat uitvoering gepland staat voor week 28. Excuses voor alle stress die dit veroorzaakt heeft. Met vriendelijke groet, Mandy Hartwig-van der Ven

Zucht...
Aansluiting nutsvoorzieningen in week 28. (1 week later dan gewenst, maar akkoord)

Ook een klacht indienen over Baas BV?