Klacht Baas BV: Niet nakomen van afspraken

Klachtnummer
# 331563
Gebruiker
evh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Komt afspraak niet na, bijna 2 maanden gehad over schouwweek 46, eind week 45 kon ik bellen voor datum en krijg ik te horen dat het verschoven is. Notabene meerdere keren contact over gehad. Zowel Liander als Vitens hebben aangegeven de werkzaamheden eerder te kunnen verrichten maar op deze manier vertraagd het gehele proces.

De oplossing

Afspraak nakomen, nu wordt het gehele proces vertraagd en hier erg laat over gecommuniceerd

1 reactie

  1. Auteur
    Baas BV
    Datum
    Goedendag mijnheer, mevrouw,

    Ik zie dat u een dubbele melding voor een gelijke klacht heeft gemaakt (331561 en 331563) via klachtenkompas. Wij gaan hier zo spoedig mogelijk mee aan de slag en nemen contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Mandy Hartwig - van der Ven
    088-2227031

Ook een klacht indienen over Baas BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen