Klacht Baas BV: Vertragingen in proces!

Klachtnummer
# 331561
Gebruiker
evh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zag hier al een vergelijkbare klacht voorbij komen, medio september nieuwe aansluiting aangevraagd. Na enig bellen kregen we te horen dat de Schouwspel pas week 46 was! Terwijl Liander en Vitens hebben aangegeven eerder te kunnen. Steeds contact gehouden of het dan echt week 46 zou zijn. De vrijdag ervoor kon ik bellen voor datum in week 46, is het toch weer verplaatst. Op deze manier is dit bedrijf een belemmering in het gehele proces, om weken te moeten wachten terwijl de uitvoerders het al eerder kunnen realiseren. Daarbij steeds vage communicatie terwijl dit toch iets is wat goed te plannen is!

De oplossing

Dat het bedrijf de afspraken nakomt die de gehele wachtperiode gecommuniceerd is!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Baas BV is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Baas BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen