Klacht Baasisgek.com: Geen product ontvangen

Klachtnummer
# 441509
Gebruiker
Blijei
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 2 weken gebeld om te vragen waar mijn pakker t.w.v bijna €60 bleef. Hij zou als hij op kantoor was rond 14:30 hierover terug bellen. Geen belletje gehad dus weer gebeld om 17:30. Kreeg ik weer te horen als ik zo op kantoor ben kijk ik gelijk. Voor dat ik belde heb ik 14 dagen na bestelling een mail gestuurd. Ook geen reactie.
Er kan altijd wat mis gaan maar vind dit een hele slechte zaak om er verder niet naar te kijken. Pakket staat via track en trace op pakket is nog niet aangemeld bij de pakket dienst

De oplossing

Of zo snel mogelijk mijn €59 euro terug. Of binnen 2 werkdagen mijn bestelling op de mat

0 reacties

Ook een klacht indienen over Baasisgek.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen