Opgelost door Babboe: Accu

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 456493
Gebruiker
Koos Groenendijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De accu van mijn Babboe is nu voor de tweede keer 'overleden'. Beide keren rondom de 18 maanden. De eerste keer kreeg ik heel vriendelijk een nieuwe maar nu was de reactie: u moet een nieuwe kopen. De accu kost 400 euro maar ik mag wel verwachten dat de accu meer dan 18 maanden mee gaat. Bovendien krijg ik nu al 4 weken geen reactie van de klantenservice.

De oplossing

Ik wil een nieuwe accu. Ik kan mijn bakfiets nu al weer 5 weken niet gebruiken. Heel vervelend gezin ik veel met de kinderen buiten onderneem.

1 reactie

  1. Auteur
    Babboe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Koos, wat vervelend dat u zo een pech met de accu gehad hebt! Ik heb gezien dat u 22 Juni een reactie van mijn collega gehad hebt, dit was inderdaad wel erg laat, excuses daarvoor, het enige wat ik daar over zeggen kan is dat het momenteel erg druk is bij de technische service waardoor we niet zo snel als dat we zouden willen kunnen reageren op de mail. Ik zie dat u een coulance korting gekregen hebt en de mails na 22 Juni wel snel opgepakt zijn, daarmee hoop ik dat de klacht voor u opgelost is en u binnenkort weer mét trapondersteuning fietsen kunt. Mochten er nog vragen zijn dan horen we dat uiteraard graag,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koos Groenendijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Babboe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen