Klacht Babboe: Afhandeling spakenklacht

Klachtnummer
# 267759
Gebruiker
Hallomarc
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Spaken blijven breken, babboe big E qwic, 55 min. met de "service" aan de telefoon gezeten, maar ondanks alle moeite en vele klachten hierover zoals bekend bij de medewerkers geen resultaat. Het is teleurstellend dat een bedrijf met internationale ambities hier geen klanten kan behouden.....alle waar naar zn geld, maar als je je klanten zo behandeld bij klachten over je bakfiets die echt terecht zijn snap je het niet! Neem een voorbeeld aan Ikea,klantvriendelijk, goed product en altijd topservice!!! Dat geeft fundament voor iets moois!!! Wilde een babboe mountain aanschaffen voor in de bergen maar kijk nu nog even om me heen, niet zo zeer om de kwaliteit/prijs, maar om de "service".

Met vriendelijke groet, Marc

De oplossing

Ik wil fietsen zonder brekende spaken, herstel het vertrouwen!

8 reacties

  1. Auteur
    Babboe
    Datum
    Beste Marc,

    Dank voor uw bericht. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij naar de historie gekeken. U heeft op 25-08-2016 een onderhoudsbeurt aan de fiets gehad en vervolgens op 29-05-2017 bij ons een melding gedaan van de gebroken spaken. Er is toen afgesproken dat wij een monteur langs zouden sturen om ter plekke de situatie te bekijken. Naar aanleiding van deze afspraak hebben wij u inmiddels 3 datumvoorstellen toegezonden (13-06/27-06/11-07) waarop de monteur langs zou kunnen komen. Helaas hebben wij op alle 3 de datumvoorstellen geen reactie ontvangen. Wij willen graag deze situatie oplossen door het wiel te vervangen. Zou u een mail willen sturen naar info@babboe.nl t.a.v. Christiaan met een aantal data waarop u beschikbaar bent? Wij kijken dan naar een datum waarop de monteur langs kan komen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenserviceteam Babboe
  2. Auteur
    Hallomarc
    Datum
    9 augustus komt er een monteur langs, benieuwd wat de oorzaak is!!
  3. Auteur
    Hallomarc
    Datum
    Nog geen 9 augustus
  4. Auteur
    Babboe
    Datum
    Beste Marc,

    We wachten 9 augustus nog even af.

    Groet,

    Babboe
  5. Auteur
    Hallomarc
    Datum
    Lijkt me een goed idee!
  6. Auteur
    Babboe
    Datum
    Beste Marc,

    Inmiddels is onze monteur bij u ter plaatse geweest om het wiel te vervangen. Is het probleem hiermee voor u naar tevredenheid opgelost?

    Groet,

    Babboe
  7. Auteur
    Hallomarc
    Datum
    Het wiel is vervangen, nu weer lekker aan het fietsen!
    Later meer over het huidige wiel..... graag nog even contact via mail of telefonisch!
  8. Auteur
    Babboe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Marc,

    Wat goed om te lezen dat u weer kunt fietsen op uw Babboe bakfiets! Een collega van de serviceafdeling neemt later nog contact met u op. Wij willen voorstellen om de klacht nu te sluiten.

    Groet,

    Babboe

Ook een klacht indienen over Babboe?