Opgelost door Babboe: Frame 4.5 jaar oude Babboe City Mountain compleet in tweeën gebroken

D. Theo

Het frame van onze 4.5 jaar oude Babboe City Mountain is afgelopen week plotseling compleet in tweeën gebroken. Gelukkig had ik mijn zoontje op dat moment niet in de bakfiets en heb ik de fiets zonder te vallen aan de kant kunnen zetten. Ik moet er niet aan denken dat dit gebeurd zou zijn met mijn kind in de bak. Ongelooflijk dat het frame compleet in tweeën gebroken is, hetgeen een bekend probleem blijkt te zijn bij Babboe bakfietsen. Onze bakfiets staat altijd binnen en is nooit overbelast geweest.

Babboe direct geprobeerd te bellen, maar zij zijn al dagen telefonisch niet bereikbaar. Tevens via hun site een email gestuurd, maar tot nu toe geen enkele reactie (inmiddels een week geleden). Je zou zeggen dat er bij een dergelijk incident met risico's op het gebied van veiligheid direct actie wordt ondernomen vanuit Babboe, maar dat lijkt dus geen prioriteit te hebben bij dit bedrijf.

@ Babboe: Zouden jullie mijn klacht serieus willen nemen en zo spoedig mogelijk contact willen opnemen voor een passende oplossing?

Kosteloze reparatie met garantie op deze reparatie of passend alternatief

Bijlagen

Babboe
    Beste David,
    Wat ontzettend schrikken zal dat geweest zijn! Bent u in orde?
    Dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb u zojuist gemaild en mijn collega's van de technische afdeling gaan vandaag nog contact met u opnemen om dit op de juiste manier op te lossen.
    Met vriendelijke groet, Jessica, team Babboe
    D. Theo
    Babboe heeft inmiddels contact opgenomen. Alles gaat per email terwijl een simpel telefoontje een stuk makkelijker zou zijn. Desalniettemin staat de reparatie voor komende maandag gepland waarbij het frame vervangen zal worden. Hopelijk is eea daarmee opgelost.

D. Theo
Inmiddels is het voorframe kosteloos vervangen voor een vernieuwd gemodificeerd voorframe. De technicus was bijzonder vriendelijk, klantgericht en kundig. Erg prettig! Babboe heeft uiteindelijk zijn verantwoordelijkheid genomen en eea netjes opgelost. Twee puntjes van commentaar / ter verbetering voor Babboe: - Zorg gewoon dat je telefonisch bereikbaar bent, ook in tijden van Corona. Dit zou gewoon in te regelen moeten zijn (vanuit huis) en het simpelweg melden dat je telefonisch niet bereikbaar bent vanwege Corona is wel erg makkelijk - Tevens zou het mooi zijn geweest als eea preventief was vervangen voordat het afbreekt. Het was bij jullie bekend dat ik een fiets met ondeugdelijk frame had, maar er is geen actie op ondernomen. Met oog op de veiligheid (Van kleine kinderen) mag je dat zeker wel verwachten. Desalniettemin blij met de oplossing, dank Babboe!

Ook een klacht indienen over Babboe?