Opgelost door Babboe: Gevallen door los gelaten onderdeel.

Jan

Wij zijn in het bezit van een babboe big e. Mijn vriendin heeft vandaag een flinke val gemaakt met de bakfiets terwijl de kinderen in de bakfiets zaten. Gelukkig kwamen mijn kinderen met de schrik vrij mijn vriendin heeft een kapotte knie en veel pijn aan haar heup over gehouden.
Wij zijn ons er van bewust dat vallen ook met een driewieler goed mogelijk is. In dit geval heb ik de fiets bekeken en blijkt de hydrolische buis/balk onder de bak los zit. Mijn inziens is de balans verstoord door het loszitten van deze buis/balk. Het is mogelijk het uiteinde weer in het het gat te drukken en vast te draaien. Wij zijn er totaal niet blij mee dat er gevallen is met de fiets incl kinderen doordat er een onderdeel loslaat.
Het is doem denken maar als er op een andere locatie was gevallen had dit heel anders kunnen aflopen. De fiets heeft valschade opgelopen terwijl wij erg zuinig waren op de fiets.

Herstellen van de fiets en zorgen dat dit niet meer voor kan komen.

Babboe
    Beste familie Luesink,

Wat een schrik moet dit voor jullie zijn geweest! Inmiddels hebben we elkaar gesproken en hebben we afgesproken dat er een monteur wordt ingepland om het vermoedelijke defect aan de stuurinrichting te komen herstellen. Ook zal de monteur de schade aan de bak beoordelen. Om onze monteur alvast voor te kunnen bereiden, ontvangen we graag nog een foto van het defect. Deze mag worden verzonden naar tevreden@babboe.nl. Jullie ontvangen volgende week van onze planner per e-mail nog een datumvoorstel voor het bezoek van de monteur. Ik stel voor dat we weer contact hebben na het monteursbezoek voor een evaluatie.

Vriendelijke groet,

Aimée van Son

Babboe special care
    Jan

Wij kunnen weer genieten van onze bakfiets.

Jan Luesink.

Jan
Babboe heeft dit keurig opgelost. Er werd snel contact met ons gezocht en bij de eerst volgende mogelijkheid een monteur ingepland. Wij voelden ons gehoord en serieus genomen. De monteur heeft niet alleen het onderdeel nagekeken en de schade verholpen, ook heeft hij de bakfiets volledig nagekeken. Wij zijn zeer te spreken over deze service.  Uiteraard is het niet de bedoeling dat er een onderdeel los laat, maar om er vervolgens op deze manier mee om te gaan is service zoals het bedoelt is. Wij kunnen weer genieten van onze bakfiets. Jan Luesink.

Ook een klacht indienen over Babboe?