Opgelost door Babboe: Leveren niet
Details
De klacht
Op 11 oktober heb ik een stokkenset besteld. Deze zou in eerste instantie geleverd worden in week 43. Op 1 november (week 44), toen ik nog niets had vernomen, ben ik gaan informeren wanneer ik de stokkenset zou mogen verwachten. Dit zou waarschijnlijk week 45 worden, maar gaf men aan dat men dit niet zeker wist. Op zaterdag 11 november (einde week 45) ben ik weer gaan informeren waar de stokken bleven. Ik kreeg toen als reactie dat ze in week 48 zouden binnenkomen en in week 49 aan mij geleverd zouden worden, met excuses voor het ongemak voor de late levering.Iedere keer moet ik er achteraan en krijg te horen dat de levering verlaat is. En dat terwijl de stokken natuurlijk al aanwezig zijn in een set van stokken en doek.
De oplossing
Graag per direct stokken toezenden aub.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.