Opgelost door Babboe: Leveren niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 284313
Gebruiker
Rfp Blok
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 11 oktober heb ik een stokkenset besteld. Deze zou in eerste instantie geleverd worden in week 43. Op 1 november (week 44), toen ik nog niets had vernomen, ben ik gaan informeren wanneer ik de stokkenset zou mogen verwachten. Dit zou waarschijnlijk week 45 worden, maar gaf men aan dat men dit niet zeker wist. Op zaterdag 11 november (einde week 45) ben ik weer gaan informeren waar de stokken bleven. Ik kreeg toen als reactie dat ze in week 48 zouden binnenkomen en in week 49 aan mij geleverd zouden worden, met excuses voor het ongemak voor de late levering.

Iedere keer moet ik er achteraan en krijg te horen dat de levering verlaat is. En dat terwijl de stokken natuurlijk al aanwezig zijn in een set van stokken en doek.

De oplossing

Graag per direct stokken toezenden aub.

1 reactie

  1. Auteur
    Babboe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste RFP Blok,

    Vervelend te vernemen dat de levering van de stokkenset niet is gegaan zoals verwacht. De levertijden die wij communiceren zijn altijd afkomstig van onze leverancier en onder voorbehoud. Wij zijn afhankelijk van hun meldingen en eventuele controle door de douane. Wij doen ons best om eventuele wijzigingen in levertijden ook pro-actief te communiceren, maar in dit geval zijn wij duidelijk tekort geschoten, waarvoor excuses. Wij hebben uw stokkenset afgelopen vrijdag binnen gekregen en deze zal deze week bij u afgeleverd worden.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenserviceteam Babboe

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rfp Blok
Datum
Uiteindelijke oplossing
Stokken worden deze week geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Babboe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen