Klacht Babboe: Nieuwe E-bike binnen maand kapot

Melshof

Mijn nieuwe elektrische bakfiets valt binnen een maand uit elkaar. een schroef is helemaal losgekomen in de bank.

Ik durf niet te fietsen voordat deze is nagekeken door babboe.

Tot op heden geen reactie ontvangen. Maar babboe was er wel als de kippen bij om direct om fotos te vragen. Daarna 0 reactie.

Ik wil dat babboe contact met mij opneemt en een monteur langsstuurt die de hele fiets nogmaals naloopt en de schroef er weer inzet indien helemaal kompleet.

Een financiele tegemoetkoming lijkt me ook passend. Het is niet fijn dat mijn nieuwe fiets van bijna 3000 euro al kapot is.

Babboe
    Beste klant, fijn dat we even contact gehad hebben. Onze monteur komt binnenkort langs om alles na te lopen zodat u weer met een prettig gevoel onderweg bent.Team Babboe

Melshof
Monteur is langsgekomen. Wij hadden telefonisch afgesproken dat mijn fiets gerepareerd zou worden, alle bouten nagelopen zouden worden en dat dan meteen maar de onderhoudsbeurt zou plaatsvinden. Volgens de monteur is hij alleen gestuurd om de onderhoudsbeurt te doen.

Ook een klacht indienen over Babboe?