Klacht Babboe: Nieuwe E-bike binnen maand kapot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459134
Gebruiker
Melshof
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn nieuwe elektrische bakfiets valt binnen een maand uit elkaar. een schroef is helemaal losgekomen in de bank.

Ik durf niet te fietsen voordat deze is nagekeken door babboe.

Tot op heden geen reactie ontvangen. Maar babboe was er wel als de kippen bij om direct om fotos te vragen. Daarna 0 reactie.

De oplossing

Ik wil dat babboe contact met mij opneemt en een monteur langsstuurt die de hele fiets nogmaals naloopt en de schroef er weer inzet indien helemaal kompleet.

Een financiele tegemoetkoming lijkt me ook passend. Het is niet fijn dat mijn nieuwe fiets van bijna 3000 euro al kapot is.

1 reactie

  1. Auteur
    Babboe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant, fijn dat we even contact gehad hebben. Onze monteur komt binnenkort langs om alles na te lopen zodat u weer met een prettig gevoel onderweg bent.Team Babboe

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Melshof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Monteur is langsgekomen. Wij hadden telefonisch afgesproken dat mijn fiets gerepareerd zou worden, alle bouten nagelopen zouden worden en dat dan meteen maar de onderhoudsbeurt zou plaatsvinden. Volgens de monteur is hij alleen gestuurd om de onderhoudsbeurt te doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Babboe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen