Klacht Babboe: Productiefout spaken achterwiel te zwak.

Lastigeklantdiezichnietzomaarlaatafschepen

Spaken achterwiel Babboo big blijven breken gemiddeld 1 x per vier weken. Repareren we gelijk dus aan het onderhoud ligt het niet. Meerdere mensen hebben hier al last van. Is er hier een oplossing voor? Ik wil mij sterk gaan maken om met een groep babboe big bezitters een gezamelijke rechtzaak aan te gaan spannen. Ik kan gewoon niet meer op de fiets vertrouwen terwijl die toch bedoeld was voor het vervoer van mijn kinderen. Bij auto’s heb je een terugroep actie bij gebreken. Of moet er eerst weer een ongeluk gebeuren op een onbewaakte spoorwegovergang dat je door je Velg heen zakt. Net zoals met de Stint?

Een nieuwe velg met dikkere spaken voor Kostprijs en een nieuwe huif voor bakfiets voor inkoopprijs. Kost het jullie geen geld, blijft de klant tevreden met een betrouwbaar product.

Babboe
    Fijn dat we elkaar even gesproken hebben en we samen tot een oplossing gekomen zijn, hopelijk heeft u nog jaren plezier van uw Babboe.

Ook een klacht indienen over Babboe?