Opgelost door Babboe: Verrot paneel en slechte service

content Opgelost
D.W.

Wij hebben onze bakfiets in de zomer 2016 aangeschaft. Na enkele maanden vertoonden zich de eerste barstjes in het houten achterpaneel. Inmiddels is het hele paneel helemaal doorgerot en door vocht aangetast. Gevaarlijk vanwege splinters en ook zeer onveilig geworden. Ik heb Babboe een paar weken terug om een offerte gevraagd om het paneel te vervangen. Een nieuw achterpaneel zou 95 euro kosten. Na lang wachten en veel op en neer gemaild te hebben, waarbij er telkens minstens 5 dagen tussen een reactie zat, blijkt dat het paneel van het in 2016 geproduceerde model niet meer in het zwart beschikbaar. We mogen kiezen tussen een bruin paneel (we hebben een zwarte bakfiets) of een nieuwere versie van het paneel waarbij we zelf nog gaten moeten boren. De prijs is nog steeds 95 euro. Ik ben het niet eens dat ik zoveel geld moet betalen voor een paneel dat niet bij mijn bakfiets past. Ik heb gevraagd voor een betere oplossing, maar krijg helaas geen gehoor meer.

Ik wil dat het paneel wordt vervangen en dat hiervoor gewoon een zwarte in de plaats komt en dat we niet zelf gaten moeten gaan boren.

Helaas geen reactie van Babboe
    Babboe
    Beste D Weerts,

Wij hebben contact gehad met de leverancier van ons hout. Zij gaan een nieuw paneel voor u fabriceren met de juiste gaten. Zodra deze is gearriveerd brengen wij u op de hoogte. Aangezien dit paneel met de normale leveringen mee komt kan dit nog wel even duren.

Babboe klantenservice

D.W.
Bedankt. Ik hoop spoedig weer van u te horen over de levertijd etc. Hartelijke groeten, DW.

Ook een klacht indienen over Babboe?