Opgelost door Babboe: Verrot paneel en slechte service

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 391751
Gebruiker
D.W.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben onze bakfiets in de zomer 2016 aangeschaft. Na enkele maanden vertoonden zich de eerste barstjes in het houten achterpaneel. Inmiddels is het hele paneel helemaal doorgerot en door vocht aangetast. Gevaarlijk vanwege splinters en ook zeer onveilig geworden. Ik heb Babboe een paar weken terug om een offerte gevraagd om het paneel te vervangen. Een nieuw achterpaneel zou 95 euro kosten. Na lang wachten en veel op en neer gemaild te hebben, waarbij er telkens minstens 5 dagen tussen een reactie zat, blijkt dat het paneel van het in 2016 geproduceerde model niet meer in het zwart beschikbaar. We mogen kiezen tussen een bruin paneel (we hebben een zwarte bakfiets) of een nieuwere versie van het paneel waarbij we zelf nog gaten moeten boren. De prijs is nog steeds 95 euro. Ik ben het niet eens dat ik zoveel geld moet betalen voor een paneel dat niet bij mijn bakfiets past. Ik heb gevraagd voor een betere oplossing, maar krijg helaas geen gehoor meer.

De oplossing

Ik wil dat het paneel wordt vervangen en dat hiervoor gewoon een zwarte in de plaats komt en dat we niet zelf gaten moeten gaan boren.

2 reacties

  1. Auteur
    D.W.
    Datum
    Helaas geen reactie van Babboe
  2. Auteur
    Babboe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste D Weerts,

    Wij hebben contact gehad met de leverancier van ons hout. Zij gaan een nieuw paneel voor u fabriceren met de juiste gaten. Zodra deze is gearriveerd brengen wij u op de hoogte. Aangezien dit paneel met de normale leveringen mee komt kan dit nog wel even duren.

    Babboe klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.W.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedankt. Ik hoop spoedig weer van u te horen over de levertijd etc. Hartelijke groeten, DW.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Babboe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen