Klacht Babboe: Zeer slechte service

Klachtnummer
# 462247
Gebruiker
Bouwmans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Product besteld en betaald na 30 dagen nog niet geleverd dus maar geannuleerd en nu nog steeds geen geld teruggestort! Telefonisch niet bereikbaar..

De oplossing

Geld terugbetalen ben helemaal klaar met z’n slechte organisatie!

1 reactie

  1. Auteur
    Babboe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant, ik heb een en ander bekeken en zie dat de terugbetaling op 13-7, zodra de gegevens bij ons bekend waren, ingezet is, de terugbetaling is vandaag rond 15 uur op uw rekening overgeboekt. Het was helaas door een verkeerde levering aan ons, niet mogelijk om eerder uit te leveren, onze excuses voor het ongemak. Team Babboe

Ook een klacht indienen over Babboe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen