Klacht Babsoluut.com: Babsoluut komt haar woorden niet na babsoluut.com klacht

CBSeriously

Bestelling werd later verzonden dan de uiterste verzendtermijn en raakte ook nog direct kwijt. Moeilijk om contact te leggen met sporadisch reactie terug.
Hoe langer het pakket niet wordt bezorgd des te groter de kans is dat het niet boven water komt of slecht aan komt. Het kwam goed vertelde de eigenaresse en er zou een oplossing komen, maar die bood ze nooit en het bleef stil. Na 1,5 maand totaal ongeveer kwam het pakket gehavend aan. Doos was open geweest en er zat nota bene nóg een pakket in van BPost. Deze was ook open gegaan en vieze kleren zat onder de bestelde traktatiespullen.
De bestelde traktatiespullen was niet compleet en klopte ook niet. De traktatiedoosjes was grotendeels gekneusd en gescheurd en ook nog geplet geweest. De bestelde 30 chipszakjes waarbij ik expliciet om rode had gevraagd i.v.m. allergieën kinderen werd niet aan gehouden. Er misten een hoop (waarschijnlijk verdwenen doordat de doos open was) en er waren veel andere chipszakjes geleverd wat niet getrakteerd kon worden. Ook waren een aantal zakjes gesprongen/geplet.

Na direct contact op te nemen per mail is het nog altijd stil. Het standaard reactiemail: vakantie, dat is natuurlijk onzin. Mevrouw weet dat het pakket kwijt was en zou het in de gaten houden, bood een oplossing aan en moest ruim op tijd worden bezorgd. Allerlei punten waar niks mee is gedaan dan uitgesproken te worden, dan hou je je mail gewoon in de gaten als je daadwerkelijk kwaliteit wilt leveren.

Kosten vergoeden. Daarnaast de foto's van mijn kind onmiddellijk verwijderen wat op de website wordt geadverteerd. Er is nooit toestemming gevraagd om de foto van mijn kind te gebruiken.

Het geschil kan babsoluut met postnl uitzoeken, dit heb ik zwart op wit van postnl gehad.

Bijlagen

10 januari een reactie gehad voor een nieuwe bestelling een volgende keer maar aangezien mij al eerder is overkomen dat ik 0 keer reactie kreeg op mijn bestelling (toen niet vooruit betaald) had ik het na jaren toch weer een kans gegeven. Ik heb er geen vertrouwen meer in en vroeg om een passende oplossing, ook op 10 januari. Vervolgens stilte. Op 18 januari en vandaag 24 januari netjes gemaild.. niks. Als ik binnen een paar dagen geen ractie krijg dan open ik weer een klacht en onderneem ik verdere stappen. PostNL heeft hun verantwoordelijkheid genomen en heeft het pakket, wat niet voor mij bedoeld was maar wel in mijn geadresseerde pakket zat, aan huis netjes en beleefd opgehaald. PostNL gaf aan dat Babsoluut met een passende oplossing moet komen en uit de consumentenregelement weet ik dat ik er recht op heb, want er is een ondeugdelijk product geleverd.

Wij vinden dat Babsoluut.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Babsoluut.com?