Klacht Baby-cards.nl: Misleiding betreffende rekening

freekvanheck

LS,
Een tijd geleden heb ik een bestelling geplaatst bij baby-cards voor geboortekaartjes. Hierbij hebben we gebruik gemaakt van de 'Bijna Mama' optie, wat de volgende beschrijving geeft op de site:
" Kom je er tijdens je zwangerschap achter dat je te weinig geboortekaartjes hebt besteld, stuur ons dan direct een mail via het contactformulier.”
Afgelopen week heb ik hierop een mail gestuurd met verzoek tot 24 extra kaartjes. Toen kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was en dat ik de kaartjes kon nabestellen (lees €68,- ipv 18). Hierop heb ik contact opgenomen met baby-cards en zij verwezen mij naar een stuk tekst bij “Vraag & Antwoord” waarbij staat dat de bij de Bijna Mama optie geen extra kaarten kunnen worden bijbesteld. Echter, hier staat niets over vermeld bij de Bijna Mama optie of de algemene voorwaarden! Ik werd in gelijk gesteld betreffende de onduidelijkheid, maar er was behalve 30% korting niets meer aan te veranderen. Dit vind ik onacceptabel.
MVG

Aangezien de opgelopen schade enkel door misleiding van het bedrijf "baby-cards.nl" is veroorzaakt wil ik de extra gemaakte kosten (€50,12 (is minus de 30% korting gekregen) - €18 = €32,12) zien worden vergoed in de vorm van het terugstorten van het geld. Daarbij wil ik dat de informatie op de website wordt aangepast (wat is toegezegd in de mailwisseling) om dergelijke situaties in toekomstige situaties te voorkomen.

Wij vinden dat Baby-cards.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Baby-cards.nl?