Klacht Baby-Dump.nl: Beloven vanalles, maar komen niets na.

Mars

Half april een behoorlijke aankoop gedaan in de winkel, wordt thuis geleverd, maar beschadigd. Nieuwe onderdelen zouden besteld zijn. Blijkt na 1.5 maand door nieuw systeem niet zo te zijn. Week later een bericht dat we zijn ingepland. Monteurs hebben geen onderdelen mee, zouden weer 6 weken moeten wachten. Opeens zou er een nieuwe kast geleverd worden. Wederom niet nagekomen. Nog niet te spreken over de tientallen keren dat ze terug zouden bellen, maar dat schijnt onmogelijk te zijn. Meest waardeloze bedrijf ooit. Ze beloven keer op keer vanalles maar komen het nooit na.

De extra planken die we besteld hebben, en al lang geleverd zouden worden, ook nog niet ontvangen. Wanneer dit dan een keer gebeurd........ Waardeloos!

Eindelijk een keer telefonisch contact opnemen zoals ze al een tijd geleden zouden doen. Kunnen het daarna over de hele situatie hebben. We willen onze bestelde producten (van half april) eindelijk een keer goed geleverd hebben.

Wij vinden dat Baby-Dump.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Baby-Dump.nl?