Wij vinden dat Baby-Dump.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Baby-Dump.nl: Beschadigd artikel na 3,5 week nog steeds niet vervangen, ondanks diverse beloften
Details
Klacht
Het buggy zitje van de reeds betaalde kinderwagen kwam zwaar beschadigd uit de doos. Na 3,5 week het vervangende deel nog steeds niet geleverd, terwijl na 1e contact werd vermeld dat het nieuwe zitje binnen een week geleverd zou worden. Dure kinderwagen dus nog steeds niet kunnen gebruiken, terwijl je een dergelijk artikel toch aanschaft omdat je het nodig hebt en niet om leuk neer te zetten. Communicatie is uitermate slecht, afspraken worden niet nagekomen en als je belt wordt er niets genoteerd. Als ik zelf bel over de status (inmiddels al 5x), word ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Van de 2 keer dat wij iets besteld hebben, is het twee keer een groot drama. Het vorige artikel werd pas na maanden geleverd en toen was de klantenservice helemaal niet bereikbaar. Toen meerdere keren gebeld en 20 min in de wacht gehangen totdat het bandje op was en de verbinding automatisch werd verbroken. Kortom; wij adviseren al onze zwangere vrienden vooral niet te gaan schoppen bij de babydumpGewenste oplossing
Dat we deze week het vervangende onderdeel ontvangenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.