Klacht Baby-Dump.nl: Betaald en geen autostoel ontvangen

Klachtnummer
# 376558
Gebruiker
Manonvld86
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 3,5 week geleden een autostoel gekocht bij de vestiging in Spijkenisse, direct afgerekend. De autostoel zou binnen een paar dagen thuisbezorgd worden. Wij hebben nog steeds geen autostoel ontvangen. En er is al 3 keer gezegd dat ze deze gaan versturen. Vanaf vorige week is Baby-dump telfonisch niet bereikbaar. Ik sta echt heel lang in de wacht om er vervolgens uitgeknald te worden. Op de mail word ook niet gereageerd. Al met al een hele slechte zaak. Want ik heb betaald en krijg geen product toe gestuurd.

De oplossing

Mijn autostoel opsturen en ons tegemoed komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Baby-Dump.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Baby-Dump.nl?