Klacht Baby-Dump.nl: Geen contact te krijgen sinds 22 juni 2019

Dionne

Beste babydump,

De afgelopen week heb ik jullie dagelijks geprobeerd te bellen. Dit naar aanleiding van het emailcontact dat ik 22 juni met jullie heb gehad.

Ik kom echter niet verder dan het bandje waarop vermeld wordt dat het te druk is om mij te woord te staan.

Hierop heb ik meerdere e-mails verzonden maar ook hierop heb ik  nimmer respons ontvangen.

Op 22 juni heb ik contact gehad met C. lambooi.

Deze zou een nieuw handvat tbv onze buggy toesturen. Hierop ik, zoals gevraagd , ons adres opgegeven maar ook de vraag gesteld hoe we het handvat er op moeten krijgen.

Zoals gezegd tot op heden geen reactie.

Eerlijk gezegd zijn wij erg teleurgesteld in de communicatie en de klachtopvolging. Hierbij verzoek ik u binnen een redelijke termijn van 3 werkdagen tot een voor ons bevredigende reactie te komen waarin concreet kenbaar gemaakt wordt wanneer wij het handvat kunnen verwachten en hoe deze bevestigd kan worden.

Buggy moet gemaakt worden. Toegezegde afspraak nakomen.

Wij vinden dat Baby-Dump.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Baby-Dump.nl?