Klacht Baby-Dump.nl: Koop hier niks

MamavJJ

Op 27 juni 2 ledikantjes besteld op mijn eigen naam de ledikantjes zouden na 4 weken geleverd worden. Na 4 weken geen bedjes ontvangen en de bestelling geannuleerd in de winkel na het lezen van de vele klachten op internet. Hier heb ik nooit geen verder bericht op ontvangen. Mijn partner heeft op zijn naam dezelfde 2 bedjes besteld nooit geen ordernummer of bedjes ontvangen. Ook mijn moeder heeft op haar naam dezelfde 2 bedjes besteld wel een ordernummer ontvangen maar echter hadden de 2 ledikantjes 2 weken geleden al geleverd moeten worden is niet gebeurd. Ik heb 2 dagen geleden na meer dan 3 kwartier via telefoon de baby dump te pakken gekregen de bestelling zou mpet spoed worden verzonden maar de dame kon mij niet vertellen wanneer! Gisteren bij de winkel geweest gevraagd wanneer nou een van de 3 bestellingen word geleverd word mij doodleuk verteld dat de ledikantjes pas 2 oktober leverbaar zijn. Vandaag op de site gekreken deze ledikantjes zijn leverbaar op 3 oktober. Ik wil andere mensen waarschuwen koop hier niks.

Het bedrijf moet eerlijk tegen de mensen zijn en niet allemaal een ander verhaal vertellen krijg ik nou 2 ledikantjes deze week nog of niet !

Wij vinden dat Baby-Dump.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Baby-Dump.nl?