Klacht Baby-Dump.nl: rem kapot kinderwagen te lang in reparatie

Klachtnummer
# 367883
Gebruiker
N. Hermus
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Op jullie website staat: 2. Alle artikelen van Baby-Dump zijn van topkwaliteit: 100% in orde. Heb je toch een klacht? Dan zorgen wij voor een oplossing.


Nou hierbij wil ik jullie laten weten dat dat niet klopt. 


Eerst hebben wij in de winkel te horen gekregen dat er een PRODUCTIEFOUT in de mutsy traveller zit. Vervolgens in de winkel krijgen wij te horen dat we binnen 2 of 3 weken onze onderstel kunnen terugverwachten. 


Nu bijna 2 weken verder vraag ik wanneer ik mn onderstel kan verwachten, krijg ik te horen dat het nu nog 2 a 3 weken duurt omdat er (1 DAG!!) Pinksteren tussen zit... ondertussen kan ik geen gebruik maken van mijn eigen kinderwagenbak omdat jullie alleen leensets hebben van andere merken zoals quinny en joolz. Vinden jullie dit zelf niet onredelijk naar het merk MUTSY toe? Ik kan me niet voorstellen dat er daarover geen afspraken zijn. 


Belachelijk vind ik dit. Mijn oplossing:Graag zou ik mijn onderstel met spoed terug zien deze of volgende week zoals in eerste instantie is afgesproken. Verder zal ik stappen ondernemen bij de consumentenbond en bij Mutsy zelf over de gang van zaken. 

De oplossing

ik wil een nieuw onderstel deze of volgende week.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Baby-Dump.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Baby-Dump.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen