Klacht Baby-Dump.nl: Waardeloze service, kast van babykamer een jaar na aankoop nóg niet geleverd

Klachtnummer
# 446678
Gebruiker
Gebruiker1589867631
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In juli 2019 hebben we een kinderkamer aangeschaft bij babydump. Na levering bleken de deuren krom, oftewel kast defect. Na hierover gebeld en gemaild te hebben (fotos etc.) zou het allemaal geregeld worden. We zijn nu bijna een jaar verder en er is nog steeds niets geregeld. Ik heb verschillende mails gestuurd waarop niet gereageerd word. Als ik bel sta ik minimaal 30 minuten in de wacht..... en al het geen wat dan besproken is word niet nagekomen.

De oplossing

Ik wil minimaal een nieuwe kast. Deze kast moet door hen zelf ter plaatse gemonteerd worden. Daarnaast wil ik een compensatie voor alle tijd, moeite en frustratie die dit het afgelopen jaar gekost heeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Baby-Dump.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Baby-Dump.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen