Opgelost door Baby en kinderwereld: Bestelling na 2 maanden niet mogen ontvangen en ook mijn geld niet terug gekregen.

sad Opgelost
Anoniem

Bestelling ( na 2 maanden ) niet ontvangen en termijn verzoek terug betalen overschreden..

Mijn geld terug gaat storten via een spoed betaling,daar de gestelde termijn hiervoor inmiddels verstreken is.

Goedemorgen Janny

Wij hebben het herroepingsformulier op 7 April binnen gekregen via de email. Het is nu 15 April. Bij de Algemene Voorwaarden en het herroepingsformulier staat ook binnen hoeveel dagen wij de betaling moeten retourneren. Wij zitten nog ruimschoots binnen deze tijd. Er is dus geen reden om daarover een klacht neer te leggen bij Klachtenkompas omdat de gestelde termijn na het binnenkrijgen van het herroepingsformulier nog lang niet is verlopen. De betaling zal eind volgende week gedaan worden, dit is nog steeds binnen de gestelde termijn in onze Alg. Voorwaarden en het herroepingsformulier. M.v.g.
    Anoniem
    Aller eerst eis ik dat u mijn persoonlijke gegevens ( naam ) verwijderd van dit forum,anders ga ik u ook aanspreken met naam en toenaam.

Overigens gelden deze regels waar u zich op beroept mits er gebruik gemaakt is van of ontvangen van goederen terug gezonden zijn,dit is niet het geval in deze situatie.
    Er is namelijk nooit iets ontvangen en hoeft daarom ook niets terug gezonden te worden.

Ik heb U daarom een redelijk termijn van terug betalen NIET ontvangen goederen gesteld en u heeft deze overschreden.

Overigens vindt ik het wel erg onbeleefd om mij niet terug te antwoorden op mijn ( herhaaldelijke ) email's.

Maar als u via het klachtencompas benaderd wordt kunt u ineens wel reageren.

Erg jammer.

Alsnog verzoek ik per ommegaande het verschuldigde bedrag terug te storten op het bij u bekende rekening nummer.

Hoogachtend.

Baby en kinderwereld
    Goedenavond. Allereerst praat ik en reageer ik op een normale manier en hebben wij wel degelijk op emails gereageerd. Ten tweede zijn er een heleboel mensen met die voornaam, dus je hoeft je wat dat aangaat niet druk te maken.Ten derde neem jij een vijandige houding aan en heb ik al tegen jou gezegd dat het volgende week terug betaald wordt. Het herroepingsformulier hebben wij 1 week geleden ontvangen, en ten vierde, wanneer je een bestelling annuleert hebben wij ook het herroepingsformulier nodig ivm gegevens, bankgegevens en dergelijke omdat wij die niet zien wanneer er per ideal betaald wordt. Een annulering van een bestelling is ook het opheffen van een order. Nogmaals volgende week wordt dit direct naar jou overgemaakt.
    We gaan het beleven.
    Tot op heden nog geen betaling mogen ontvangen..
    Baby en kinderwereld
    We gaan niets beleven. Ik had al laten weten dat het overgemaakt zou worden.
    Ben je even vergeten dat het Goede Vrijdag en Pasen is? En wanneer je de algemene voorwaarden leest dan heeft dit helemaal geen nut wat je nu aan het doen bent. Fijne Paasdagen.
    Anoniem
    Nogmaals we zullen wel zien.
    Het internet staat vol met berichten dat jullie niet betalen/afspraken niet na komen.

Inmiddels bij een normaal bedrijf een fietsje gekocht en de volgende dag al ontvangen!

En we genieten van de Pasen we gaan zo lekker fietsen met de kleine ;)
    Baby en kinderwereld
    Fijne Pasen. Ik ga ook genieten met mijn kleinkinderen.
    Anoniem
    Mensen bestel absoluut geen spullen bij Baby en kinderwereld!
    Afspraken mbt levering worden niet nagekomen,terug betalen van geld dat ze al maanden in bezit hebben komen ze ook niet na!

Wat heb ik spijt dat ik hier een bestelling gedaan heb en ook nog zo lang heb gewacht met actie ondernemen.
    Het komt er op neer dat ze leugen na leugen na leugen blijven ophangen en voorlopig sleept dit nu al veel te lang..

Vandaag vrijdag en geen betaling mogen ontvangen!

Als Madam in plaats van hier maar constant tegen commentaar had geleverd gewoon de computer had gebruikt om mijn geld terug te storten en geen mooi weer speelt met geld van gedupeerde mensen!
    Wederom een afspraak die niet nagekomen wordt..

Ik heb jullie nu lang genoeg de gelegenheid gegeven mijn geld terug te storten,dus vanaf nu zullen jullie een aangifte tegemoet zien en ik ga gebruik maken van de juridische stappen.

Hoogachtend,
    Een hele teleurgestelde ex-klant.
    Baby en kinderwereld
    Ik denk dat je dan toch bij jouw bank moet zijn want bij ons is het afgeschreven. Dus hou op met jouw hetze ok. Anders maak ik een aangifte tegen jou van laster want ik begin het nu een beetje zat te worden.
    Anoniem
    Zo zo en ineens is het beleefde en vriendelijke eraf!
    Het zou je sieren als je een bewijs van betalen zou overleggen in plaats van alleen maar loze woorden ( wederom )

Erg apart deze manier van dienstverlening en afhandeling na nalatig zijn van jullie kant.

Dit kan je niet echt service noemen, maar dit zal andere mensen in ieder geval doen inzien nooit in zee te gaan met mensen die geen bedrijf horen te voeren.

Als er iemand is die het zat zou moeten zijn ben ik het wel hoor!

Zojuist wederom gecontroleerd of er iets gestort is en het antwoord is NEE,niets overgemaakt op mijn rekening.
    Schandalig is dit gewoon :(
    Baby en kinderwereld
    Het zou jou sieren als je op een normale manier kan communiceren. Je wilt zelf met respect behandeld worden, dus doe dat ook naar een ander toe. Vanaf het begin neem jij een vijandige houding aan, en sorry, maar dat hoef ik ook niet te accepteren want dat is ook niet zoals het hoort. Ik ben geen schoolvriendinnetje van jou ok. En wanneer je mij op deze manier behandeld, dan kan je kwalijk uiteindelijk iets anders terug verwachten dan een rustig en beleefd antwoord. Het is van onze rekening afgeschreven dus het moet bij jou op de rekening zijn/worden bijgeschreven. Ik wens jou een fijn weekend toe.

Anoniem
Uiteindelijke oplossing Uiteindelijk mijn geld terug gestort gekregen. Wel later dan afgesproken maar het is iig terug gestort.