Klacht Baby en kinderwereld: Bestelling na 2 maanden niet mogen ontvangen en ook mijn geld niet terug gekregen.

Anoniem

Bestelling ( na 2 maanden ) niet ontvangen en termijn verzoek terug betalen overschreden..

Mijn geld terug gaat storten via een spoed betaling,daar de gestelde termijn hiervoor inmiddels verstreken is.

Goedemorgen Janny

Wij hebben het herroepingsformulier op 7 April binnen gekregen via de email. Het is nu 15 April. Bij de Algemene Voorwaarden en het herroepingsformulier staat ook binnen hoeveel dagen wij de betaling moeten retourneren. Wij zitten nog ruimschoots binnen deze tijd. Er is dus geen reden om daarover een klacht neer te leggen bij Klachtenkompas omdat de gestelde termijn na het binnenkrijgen van het herroepingsformulier nog lang niet is verlopen. De betaling zal eind volgende week gedaan worden, dit is nog steeds binnen de gestelde termijn in onze Alg. Voorwaarden en het herroepingsformulier. M.v.g.
    Anoniem
    Aller eerst eis ik dat u mijn persoonlijke gegevens ( naam ) verwijderd van dit forum,anders ga ik u ook aanspreken met naam en toenaam.

Overigens gelden deze regels waar u zich op beroept mits er gebruik gemaakt is van of ontvangen van goederen terug gezonden zijn,dit is niet het geval in deze situatie.
    Er is namelijk nooit iets ontvangen en hoeft daarom ook niets terug gezonden te worden.

Ik heb U daarom een redelijk termijn van terug betalen NIET ontvangen goederen gesteld en u heeft deze overschreden.

Overigens vindt ik het wel erg onbeleefd om mij niet terug te antwoorden op mijn ( herhaaldelijke ) email's.

Maar als u via het klachtencompas benaderd wordt kunt u ineens wel reageren.

Erg jammer.

Alsnog verzoek ik per ommegaande het verschuldigde bedrag terug te storten op het bij u bekende rekening nummer.

Hoogachtend.

Baby en kinderwereld
    Goedenavond. Allereerst praat ik en reageer ik op een normale manier en hebben wij wel degelijk op emails gereageerd. Ten tweede zijn er een heleboel mensen met die voornaam, dus je hoeft je wat dat aangaat niet druk te maken.Ten derde neem jij een vijandige houding aan en heb ik al tegen jou gezegd dat het volgende week terug betaald wordt. Het herroepingsformulier hebben wij 1 week geleden ontvangen, en ten vierde, wanneer je een bestelling annuleert hebben wij ook het herroepingsformulier nodig ivm gegevens, bankgegevens en dergelijke omdat wij die niet zien wanneer er per ideal betaald wordt. Een annulering van een bestelling is ook het opheffen van een order. Nogmaals volgende week wordt dit direct naar jou overgemaakt.
    We gaan het beleven.
    Tot op heden nog geen betaling mogen ontvangen..
    Baby en kinderwereld
    We gaan niets beleven. Ik had al laten weten dat het overgemaakt zou worden.
    Ben je even vergeten dat het Goede Vrijdag en Pasen is? En wanneer je de algemene voorwaarden leest dan heeft dit helemaal geen nut wat je nu aan het doen bent. Fijne Paasdagen.
    Anoniem
    Nogmaals we zullen wel zien.
    Het internet staat vol met berichten dat jullie niet betalen/afspraken niet na komen.

Inmiddels bij een normaal bedrijf een fietsje gekocht en de volgende dag al ontvangen!

En we genieten van de Pasen we gaan zo lekker fietsen met de kleine ;)
    Baby en kinderwereld
    Fijne Pasen. Ik ga ook genieten met mijn kleinkinderen.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren