Klacht Baby en kinderwereld: Wel betaling. Geen levering!!

IvG

Ik heb op 3 mei een order geplaatst voor een loop auto besteld en betaald! Bevestiging met factuur wel ontvangen maar nooit is het product geleverd! Gemaild en geprobeerd telefonisch contact te leggen maar er neemt niemand op. Echt zeer slecht en voel me opgelicht.

I. van Gemert

Alsnog.leveren of terugstorten van mijn geld

Baby en kinderwereld
    Goedemiddag Ingrid. Het is 3 weken geleden naar jou toegestuurd dus je had het al moeten ontvangen. Dit is ook in een email aan jou kenbaar gemaakt. Ik ga hier achteraan en laat jou dit via de email weten.
    IvG
    We hebben geen email ontvangen en ook het pakket niet. Graag hoor ik dus spoedig wanneer we het pakket kunnen verwachten.

Ingrid van Gemert
    Baby en kinderwereld
    Maandag ga ik dit doorgeven aan de transporteur, want wij hebben het ook niet terug gekregen. Ik hou jou op de hoogte hiervan en zal in de tussentijd een nieuwe voor jou bestellen want wij hebben hem niet meer op voorraad.
    IvG
    Graag ontvang ik een bevestig per mail met een datum voor levering van ons bestelde artikel. We willen zelfs nog.liever dat het gehele bedrag wordt teruggestort omdat het vertrouwen helemaal weg is.
    Baby en kinderwereld
    Kun je dan het herroepingsformulier invullen en ondertekenen en per email naar ons terug sturen? Dan zullen wij het bedrag binnen de gestelde termijn terug storten.
    IvG
    Waar vind ik dit formulier dan?

Ook een klacht indienen over Baby en kinderwereld?