Klacht Baby en Tiener Megastore: Beschadigd wandplankje

VVDM

Ik heb een hoogglans wit plankje besteld op het outlet gedeelte van de website. Nu blijkt achteraf dat hier geen garantie op wordt gegeven. Er stond niet bij vermeld dat het een beschadigd artikel zou zijn.

Nu is het plankje verstuurd met hierom heen alleen een plastic zak. Geen verdere bescherming. Bij aankomst staken de hoeken al door de plastic zak heen. Ik vind het prima dat er geen garantie op zit maar het moet dan naar mijn mening wel zorgvuldig ingepakt worden. Door de slechte bescherming is het plankje op 2 van de 4 hoeken beschadigd.

Ik heb een mailtje gestuurd dat het naar mijn mening zorgvuldig (lees met noppenfolie o.i.d.) had moeten worden ingepakt om te voorkomen dat het plankje beschadigd tijdens transport. Ik heb hier geen reactie op ontvangen.

Ik zou graag een onbeschadigd artikel willen hebben of het beschadigde artikel retourneren en mijn geld terug ontvangen.

VVDM
    Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen. Net zoals bij de mail waarin ik het probleem heb aangekaart. Ik zou graag een oplossing zien voor het probleem.