Opgelost door Baby en Tiener Megastore: Besteld product word niet geleverd

sad Opgelost
Jeanine

Mijn klacht is:
Ik heb op 28-12-2018 een bestelling gedaan. Helaas tot op heden niets ontvangen (21-01-2019) via de e-mail contact gezocht 04-01-2019 kreeg ik dan eindelijk een reactie dat mijn product in backorder staat. Wat ik al raar vind is dat je producten aanbied en deze niet eens op voorraad hebt. (Zie bewijs papieren) het is inmiddels 21-01-2019 en weer contact gezocht op 20-01-2019 maar er word oer e-mail nergens op gereageerd en op de Facebook pagina ook niet. Via Facebook messenger word je bericht gelezen maar niet beantwoord! Ook worden er verschillende Facebook post’s geplaatst maar reageren op een gelezen bericht is te veel moeite! Ik vind het echt schandalig dat ik zo behandeld word.

Graag zou ik gewoon een antwoord willen of ik überhaupt mijn bestelling of ga krijgen of dat ik gewoon netjes me geld terug gestort krijg! Als er geen reactie gegeven word kan je niets!

Jeanine
Uiteindelijke oplossing Na veel spammen op de Facebook pagina en stalken met e-mails heb ik zonder enig bericht mijn geld retour gekregen. Keek toevallig op me bank en het stond bijgeschreven ! Jammer dat het op zn manier is gegaan