Opgelost door Baby en Tiener Megastore: Ik krij geen response op mijn vragen, terugbelverzoeken en emails en ik wil mijn geld terug.

content Opgelost
D. W.

24 mei jl. een bed voor mijn zoon besteld en direct een bestelbevestiging van ontvangen. Hierna is het stil rondom de bestelling geweest. Vorige week hierover gebeld. na 15 minuten in de wacht gestaan en hierbij telkens weer gehoord dat ik een terugbelverzoek kon indienen, heb ik dit gedaan. Ik ben uiteindelijk niet teruggebeld.
4 juni jl. heb ik weer gebeld en kreeg ik iemand aan de lijn die mij kon vertellen dat ze nét een bericht van de leverancier had ontvangen dat het bed niet meer leverbaar is. De persoon aan de lijn wilde mij nog wel een alternatief aanbieden. Ze zei dat ze dit aanbod uiterlijk de volgende dag mij toe zou sturen. Tot op heden is dit nog steeds niet gebeurt.
Afgelopen vrijdagavond heb ik een mail gestuurd dat ik ook geen alternatieven meer wil, maar gewoon mijn geld retour wil ontvangen.
Op het moment dat ik deze tekst typ, sta ik ruim een half uur in de wacht bij baby en tiener en ben ik er helemaal klaar mee. Ik kan het bedrijf niet eens bereiken om mijn geld terug te ontvangen nadat zij niet kunnen leveren.

Per direct mijn geld terugboeken.

D. W.
Na meerdere pogingen het bedrijf telefonisch te bereiken heb ik na mijn klacht bij klachten kompas een mail ontvangen waarin vermeld werd dat het aankoopbedrag binnen 3 dagen teruggestort zou worden. Dit is ook zo gebeurt.

Ook een klacht indienen over Baby en Tiener Megastore?