Klacht Baby en Tiener Megastore: Ik ontvang een ondeugdelijk product en krijg te horen dat Baby&Tiener er niets aan kan doen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 337093
Gebruiker
Ferhan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 oktober heb ik online een babywieg besteld. De wieg was bedoeld voor als cadeau, dus is het pakket pas eind november uitgepakt (na 1,5 maand). Helaas was de ritssluiting van het matras defect. De ritssluiting was open en kon niet dicht, doordat er geen rits aanwezig was. Hierop heb ik gelijk Baby en Tiener gebeld en is mij verteld een mail te sturen. Maandag 3 december gemaild met mijn verhaal, foto's en aankoopbewijs. Op de site stond dat ik binnen 2 werkdagen een reactie zou ontvangen. Vrijdag 7 december nog steeds geen reactie ontvangen, dus ging ik klantenservice bellen. Ze zeiden dat zij mijn mail niet hebben ontvangen, dus moest ik mijn mail opnieuw versturen. Dit heb ik gedaan en met grote teleurstelling kreeg ik als antwoord dat de zichttermijn is verstreken en dat zij helemaal niets kunnen doen.

De oplossing

Ik wil graag dat het product wordt gerepareerd/vervangen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ferhan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad