Klacht Baby en Tiener Megastore: Incomplete en beschadigde babykamer

Dvdengh

Wij hebben in november 2014 een complete babykamer besteld bij babyentiener voor onze dochter.

Wij hebben de babykamer laten leveren en hebben hier 35 euro extra voor betaald. Eenmaal in ontvangst genomen zijn wij enthiousiast de babykamer in elkaar gaan zetten. Helaas kwamen wij toen tot de ontdekking dat de onderdelen die geleverd waren niet correct waren en dat de planken allemaal beschadigd waren aan de oppervlakte. Beschadigingen zijn erg zichtbaar gaat om diepen krassen en vuiligheid.

Ik heb 500 euro betaald voor een nieuwe babykamer maar heb sterk het idee dat ik een babykamer heb ontvangen die reeds gebruikt is. Dit vanwege de schade aan de onderdelen en al het viezigheid op de planken. Het bedrijf heeft ons ter compensatie een waardebon van 25 euro aangeboden gegeven. Ten opzichte van het betaalde bedrag vam 500 euro vinden wij dit bedrag veel te laag. Het gaat hier ook om een waardebon die wij alleen kunnen uitgeven bij de winkel babyentiener.

Een acceptabele schadevergoeding of een nieuwe babykamer.

Ook een klacht indienen over Baby en Tiener Megastore?