Opgelost door Baby en Tiener Megastore: Na ruim 4 maanden nog steeds de reeds betaalde commode niet geleverd!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 358438
Gebruiker
~*~Amanda~*~
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 23-11-2018 een babykamer gekocht + box. Gekozen voor de set Simone waarbij stond vermeld dat deze op voorraad en direct leverbaar was. Meerdere malen contact gezocht over levering daar waar zij niets vanuit zichzelf laten horen. Gehoopt alles binnen te hebben alvorens ik zou bevallen. Uiteindelijk 2x gebeld door bedrijf zelf op de 2 momenten dat ik net 5 min geen telefoon bij mij had. 8x teruggebeld verspreid over 2 dagen. Zelfs de hoorn werd erop gegooid. Uiteindelijk heeft mijn vader telefonisch iemand te pakken gekregen daar waar ik 7 weken te vroeg was bevallen en wij in het ziekenhuis terecht kwamen. Toen vernomen dat de commode niet op voorraad was en in januari werd verwacht. Gevraagd of de rest wel alvast geleverd kon worden zodat we in elk geval iets hadden. De overige spullen hadden wij een maand na bestelling in huis staan. Januari werd Maart, dus leen aangeboden gekregen (welke wij pas 1,5 maand later thuis hadden staan), commode zou 100% zeker binnen komen medio Maart. Zelf wéér contact gezocht en medio Maart is ineens weer eind April. Bij het vermelden van compensatie/ een oplossing krijg je ineens geen reacties meer en wordt je doodgezwegen. Geen enkele belofte wordt nagekomen en alles komt vanuit 1 kant. Nu een week de tijd gegeven om met een definitieve oplossing te komen, ook hier komt geen reactie meer op. Intussen heb ik wel al lang betaald en zou ik behoorlijk moeten bijbetalen om een soortgelijke commode ergens anders te halen gezien ik nu de volle mep moet betalen ipv de aanbiedingsprijs (Dan is de reden waarom ik een gehele set heb gekocht dus ook weg).

De oplossing

Samen tot een definitieve oplossing komen.
Ik heb geen vertrouwen meer in de levering van de commode Simone.
Zoals eerder vermeld in mails zijn wij eventueel bereid om de commode Nick te houden. Enkel willen wij het verschil in normale prijs retour (199-269 = €70,00) en een extra compensatie voor alles stress en rugklachten welke dit alles heeft veroorzaakt.

1 reactie

  1. Auteur
    ~*~Amanda~*~
    Datum
    De dag hierna wel ineens een bod gekregen om de leencommode te houden +100 prijsverschil/compensatie terug. Hiermee akkoord gegaan omdat er geen vertrouwen is dat dit eind april eindelijk opgelost kon worden.
    Nu geld terugstorten nog even in de gaten houden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
~*~Amanda~*~
Datum
Uiteindelijke oplossing Geld is wel snel teruggestort. Geen idee of het gelukt is om af te handelen vanwege de klacht hier, facebook of via de mail.
Status
opgelost
Beoordeling
sad