Klacht Baby en Tiener Megastore: Onze betselling is incompleet geleverd.

Simke

Recent hebben wij via babyentiener.nl een kinderwagen besteld, welke geleverd zou worden met een aantal accessoires. De kinderwagen zelf is geleverd maar de beloofde accesoires ontbreken. BabyenTiener heeft niet op onze e-mails hierover gereageerd en is telefonisch niet bereikbaar. Ze beloven terug te bellen wanneer je een verzoek daartoe e-mailt, maar ook die belofte komen ze niet na.

Wij willen de ontbrekende onderdelen (een verzorgingstas en een hoogteadapter voor de Harvey2 Easywalker) die in de advertentie benoemd worden alsnog geleverd krijgen. We hebben de oorspronkelijke advertentie in de bijlage toegevoegd, de website hebben ze sinds onze aankoop aangepast.

Simke
    Helaas nog niets gehoord van de Baby&Tiener..
    Simke
    En nog steeds geen reactie
    Simke
    Inmiddels wel een email van baby en tiener gekregen, maar helaas nog geen oplossing
    Simke
    Geen reactie van de baby&tiener gehad
    Simke
    Het is inmiddels al weer twee weken geleden dat ik een mail van de baby en tiener heb ontvangen, een oplossing is er nog steeds niet en telefonisch zijn ze nog steeds niet bereikbaar.
    Simke
    Er is inmiddels weer contact geweest met de klantenservice en we hebben hoop toch tot een afhandeling van de klacht te komen. Wordt vervolgd

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?