Klacht Baby en Tiener Megastore: Slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 325327
Gebruiker
S. Be
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heel slechte ervaring met gehad met baby & tiener. De wachttijd is langer dan in de eerste instantie wordt doorgegeven. De klant wordt niet op de hoogte gehouden. Na aantal keer bellen daarna pas gaan ze aan de slag. Komen de gemaakte afspraken over de bezorgtijden niet na. Ondanks alles heb ik geprobeerd om ze nogmaals te bellen kreeg ik heel onvriendelijk en arrogante medewerkster Silvia aan de lijn die mij totaal niet wilde helpen en wou niet meedenken aan een oplossing!

De oplossing

1. De levering vindt plaats op de gewenste tijd.
2. De communicatie richting de klant verbeteren.
3. Excuses aanbieden

2 reacties

  1. Auteur
    S. Be
    Datum
    Geen reactie!
  2. Auteur
    S. Be
    Datum
    !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S. Be
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Baby en Tiener Megastore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen