Klacht Baby en Tiener Megastore: Verschrikkelijke klantenservice

GEM1978

Verschrikkelijke Klantenservice!

Afgelopen November (2018) hebben wij een kinderkamer gekocht van het merk Bopita (toch al geen goedkoop merk). We hebben de kamer in elkaar laten zetten door een monteur van Baby & Tiener Megastore die

Na nog geen week van installatie ga ik bij mij zoon op bed zitten en BOEM! Alles dondert in elkaar. Dit zou niet moeten kunnen bij een groot 1 persoonsbed. Kind uiteraard in paniek want die lag ineens tussen zijn lade's van zijn bed in.

Zelf de boel zo goed als mogelijk weer in elkaar gezet en de dag erna direct gebeld met de klantenservice / klachtenafhandeling van Baby & Tienerstore.

Er werd mij verteld dat het allemaal in orde zou komen!
We zijn nu bijna 4 maanden verder en er is van alles besteld, er is een monteur langs gekomen, er zijn (verkeerde) spullen besteld etc. maar het is nog steeds niet opgelost.

Zelfs na het sturen van diverse foto's worden er nog verkeerde onderdelen besteld.

Wij zijn er helemaal klaar mee. Uiteraard zullen we hier nooit geen cent meer besteden en hopen we dat andere mensen 2 x nadenken voordat ze hier iets kopen.

Wij zijn echt niet de enige met problemen. Er zijn genoeg recensies op het grote wijde web te vinden. Ze zijn ook eens onderwerp van gesprek geweest bij RADAR maar blijkbaar willen ze er niet van leren.

Probleem oplossen!