Klacht Baby en Tiener Megastore: Zeer slechte service. Word afgewimpeld. En komen afspraken niet na

Klachtnummer
# 303035
Gebruiker
Richard 1976
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In december 2017 een junior slaapkamer gekocht te waarde van 1200 euro.
Bij het In elkaar zetten van het bed bleek het voetstuk te lang te zijn.
Hier diverse keren contact over gehad met de winkel.

Men zou zorgen voor de juiste voetstuk van het bed.
Diverse bevestigingen gehad dat men kwam leveren eerst in januari toen februari maar echter tot op heden geen voetstuk.
Vandaag 08-05-2015 wederom contact gehad werd hier gewoon afgewimpeld.
Bed is dus niet compleet heb nu schade aan matras en dekbed.

De oplossing

Op zeer korte termijn het juiste deel van het bed of een nieuw bed.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Baby en Tiener Megastore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen