Opgelost door Baby-voordeel.nl: Bestelde en betaalde product niet ontvangen en geen reactie.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 294467
Gebruiker
Babyontheway
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 27 januari 2018 iets besteld bij babyvoordeel. Meerdere emails gestuurd maar reacties duren heel lang. Ik vind dit echt geen goede service.

De oplossing

Ik wil graag mijn bestelling spoeding ontvangen of mojn aankoopbedrag terug

1 reactie

  1. Auteur
    Baby-voordeel.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo Ankie,

    Dank voor je bericht. Vervelend dat je het zo hebt ervaren.
    Zoals aangegeven heeft PostNL gemeld dat er meerdere bezorgpogingen zijn gedaan.

    Aangezien jij hier niet van weet, hebben wij besloten om het aankoopbedrag terug te storten.
    Dit staat binnen 3 werkdagen op jouw rekening.

    Excuses voor het ongemak.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Babyontheway
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn aankoopbedrag terug.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Baby-voordeel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen