Klacht Babyandkidsplanet.nl: Geen levering, geen reactie

Klachtnummer
# 128468
Gebruiker
Mkreulen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

31 augustus heb ik een bestelling bij babyandkidsplanet.nl geplaatst ter waarde van € 112,50. Het gaat om bestelnummer #000126516, twee Koeka slaapzakken wieg zacht roze. Ik heb het bedrag van € 112,50 direct betaald via ideal.

6 september heb ik babyandkidsplanet.nl gemaild met de vraag wat de stand van zaken is, ik had nog geen producten ontvangen en heb ik ook vermeld dat ik meerdere malen telefonisch contact had gezocht maar het telefoonnummer waarnaar werd verwezen niet in gebruik is.

In de email van 6 september vroeg ik vriendelijk om een snelle levering of reactie i.v.m. de babyshower van mijn dochter die een week later zou plaats vinden. Dit is jammer genoeg niet gebeurd.
Ik heb meerdere keren contact proberen te zoeken met babyandkidsplanet.nl, het telefoonnummer werkt niet, via de KvK kom ik ook niet veel verder, op google earth is een loods te zien met daarom "Belasting Planet, te huur" op het opgegeven adres en op mijn mails word niet gereageerd.

De oplossing

Ik wens het bedrag van 112,50 euro zo snel mogelijk terug gestort te krijgen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Babyandkidsplanet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen