Klacht Babycenter.nl: aankoop, retourzending, geen geld terug ontvangen

Klachtnummer
# 62343
Gebruiker
Oude Vos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

kleinzoon komt logeren. Reisbedje besteld via BOL.com bij externe verkoper blijkt later.
Arriveert niet dus we bellen. In gebrekkig Nederlands horen we dat het bedje niet op voorraad is, maar wel dezelfde in zandkleur. We willen het wel op voorwaarde het terug te kunnen sturen als we het niet mooi vinden en dat was geen probleem!
het bedje was niet mooi, reden ook vermeld, grote zwarte kunsttof hoekstukken en geen matrasverhoger. Volgende dag terug gestuurd waarvan een bewijs van verzending van POST.NL
Volgende dag ergens anders bedje besteld wel die we wilden ,helemaal zwart met matrasverhoger.
Na 1 maand nog geen geld terug...contact gezocht, reden die genoemd werd verkeerd banknummer, kwam goed.
Na weer 1 maand geen geld terug, weer contact gezocht nu was de reden te laat terug gestuurd?!
Daarna verpakking was beschadigd dus ze konden het niet meer verkopen
Daarna konden ze het alleen nog naar ons toe zenden???
Wij willen gewoon ons geld terug waar we recht op hebben!

De oplossing

Gewoon geld terug storten voor geretourneerd product 1 dag na ontvangst met verzendbewijs.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Babycenter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties