Wij vinden dat Babycomfort.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Babycomfort.nl: Bestelling nooit aangekomen
Details
Klacht
Ik heb 10 juli 2018 een bestelling bij babycomfort.nl geplaatst. De bestelling is vestuurd via DHL. Echter is mijn bestelling nooit aangekomen bij mij, terwijl bij DHL staat dat het wel is bezorgd. Ik heb hier nooit voor getekend. Babycomfort zou een onderzoek starten bij DHL. Ik krijg geen antwoord meer van ze, kan ze op nergens bereiken. Ik had een bestelling geplaatst, met afterpay. NU blijf ik maar aanmaningen krijgen van Afterpay, nu gaat dit naar het incassobureau. Ik ga dit natuurlijk niet betalen, aangezien ik nooit mijn bestelling heb ontvangen.De schuld ligt bij DHL. maar dat ik zo word behandeld door babycomfort, vind ik echt niet kunnen. Het enige wat ze hoeven te doen, is de betaling stopzetten bij afterpay. Ik heb via DHL vernomen dat het onderzoek is gesloten en dat babycomfort aan afterpay moet doorgeven dat ik niets hoef te betalen.
Gewenste oplossing
Ik wil graag dat babycomfort het onderzoek sluit en aan afterpay doorgeeft dat ik niets hoeft te betalen. Nu blijf ik maar aanmaningen krijgen, voor iets wat ik nooit heb ontvangen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.