Wij vinden dat Babycomfort.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Babycomfort.nl: Geen goede service
Details
Klacht
Waarom krijgt ik hier geen antwoord.Belachelijk wat een slechte service.
Hoogachtend
T. Goldschmitz.
Verzonden vanaf Samsung-tablet.
-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: tinekegoldschmitz
Datum: 12-06-19 17:32 (GMT+01:00)
Aan: Support
Onderwerp: Re: [ES] Re: Beschadigd pakket
De aantal retourvoorwaarden van u klopt niet met het beschadigd pakket die ik kreeg om het pakket terug te sturen. Ik had 2 foto's gestuurd, daaruit kunnen jullie zien dat de originele verpakking en de bestelling beschadigd zijn. DHL heeft de verpakking beplakt met hun eigen tapemerkt. Ik ga de bestelling niet opsturen en de bezorgkosten nogmaals betalen, het is niet mijn schuld dat de bestelling en verpakking beschadigd zijn. U vecht het maar uit met DHL u kan met de foto's uitleggen en vragen waarom DHL de beschadigde bestelling en verpakking met hun merktape hadden beplakt.
Ik heb veel online besteld maar deze bestelling bij u doet bij mij echt de deur dicht. Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij u besteld.
Gewenste oplossing
Dat ik een goede hekje krijgtBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.