Klacht Babycomfort.nl: Geen goede service

Klachtnummer
# 377737
Gebruiker
Tine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Waarom krijgt ik hier geen antwoord. 


Belachelijk wat een slechte service.


Hoogachtend 

T. Goldschmitz.





Verzonden vanaf Samsung-tablet.



-------- Oorspronkelijk bericht --------

Van: tinekegoldschmitz

Datum: 12-06-19 17:32 (GMT+01:00)

Aan: Support

Onderwerp: Re: [ES] Re: Beschadigd pakket


De aantal retourvoorwaarden van u klopt niet met het beschadigd pakket die ik kreeg om het pakket terug te sturen. Ik had 2 foto's gestuurd, daaruit kunnen jullie zien dat de originele verpakking en de bestelling beschadigd zijn. DHL heeft de verpakking beplakt met hun eigen tapemerkt. Ik ga de bestelling niet opsturen en de bezorgkosten nogmaals betalen, het is niet mijn schuld dat de bestelling en verpakking beschadigd zijn. U vecht het maar uit met DHL u kan met de foto's uitleggen en vragen waarom DHL de beschadigde bestelling en verpakking met hun merktape hadden beplakt. 

Ik heb veel online besteld maar deze bestelling bij u doet bij mij echt de deur dicht. Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij u besteld.

De oplossing

Dat ik een goede hekje krijgt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Babycomfort.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Babycomfort.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen