Klacht Babycomfort.nl: Niet reageren wanneer klant een vraag heeft voor retour

Klachtnummer
# 340349
Gebruiker
Assel88
Datum
0 reacties

Details

De klacht

5 traphekjes besteld waarvan 1 retour moet ivm onjuiste maat, 5x email verstuurd om mijn retour aan te melden. Niets meer vernomen van babyconfort!!! Hebben geen telefoonnummer. En op e-mail reageren ze niet. Heb nog nooit zo'n slechte webshop meegemaakt!!!!

De oplossing

Ik wil andere kopers waarschuwen voor deze webshop. Heb uiteindelijk het onjuiste traphekje via marktplaats verkocht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Babycomfort.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Babycomfort.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen