Klacht BabyFloat: Geld terug in plaats van omruilen Babyfloat

Klachtnummer
# 385260
Gebruiker
SEHVerhoeven
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geen geld terug terwijl dochter het product niet eens meer kan gebruiken. De babyfloat is onveilig, dit is gemeld in oktober 2018. Nieuw product werd verwacht in het eerste kwartaal van 2019. Tot op heden geen nieuw product en ook geen zicht op wanneer de nieuwe babyfloat beschikbaar gaat zijn. Echter weegt onze dochter al meer dan het maximum gewicht voor deze babyfloat en gaat ze hem niet meer kunnen gebruiken. Graag dus geld terug --> babyfloat weigert dit, zegt dat ze enkel aan omruilen doen. Omruilen voor een product wat voor ons dus niet meer bruikbaar is!!

Gewenste oplossing

Aankoopbedrag van de babyfloat terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BabyFloat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BabyFloat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen