Klacht Babyhuis Casita: Geen service en/of communicatie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 357424
Gebruiker
AEl7
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 17 maart een bestelling geplaatst (kinderwagen).
Volgens de website was deze op voorraad en tevens garandeert verkoper dat bestellingen binnen 3 werkdagen geleverd worden. Nadat dit helaas, zonder enige bericht, niet is gebeurd besloot ik maar eens zelf te bellen om te vragen hoe het zit. Jammer genoeg moest ik vernemen dat deze 'niet' op voorraad is en het wel tot 6 weken kan duren. Een andere oplossing wordt niet geboden, ook niet eens geld terug (wat ik overigens nog niet nodig vind). Maar enige service mag wel verwacht worden.

Ondertussen zit ik namelijk wel zonder wagen wat niet onder mijn verantwoordelijkheid valt.

De oplossing

Een compensatie is wel op zijn plaats.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Babyhuis Casita hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AEl7
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Babyhuis Casita?