Klacht Babyliefde.com: Opgelicht met Kid‘s Watch (kinderhorloge) met gps tracker.

Klachtnummer
# 403042
Gebruiker
Sklinicu
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een aantal maanden terug twee Kid‘s Watch (kinderhorloge) met gps tracker besteld. Horloges kwamen met een heel beknopte handleiding binnen. Achteraf merkte ik ook dat er geen type nummers oid. aangegeven is. Kreeg de horloges niet aan te praat. Met alle mogelijke stappen die op internet te vinden zijn lukte het nog steeds niet.
Heb geprobeerd om met het bedrijf contact op te nemen. Telefoonnummer is niet te vinden. Emails naar twee verwchillende adressen gestuurd. De ene adres bestaat niet en bij de andere geen respons.
De website bestaat inmiddels niet meer en op google is de informatie geplaatst dat de plaats die het bedrijf aangeeft gevestigd te zijn, niet bestaat.

De oplossing

Horloge aan te praat krijgen of geld terug geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Babyliefde.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Babyliefde.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen