Geachte J.V. Rosier,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Naar aanleiding van ons telefonische contact van zojuist stuur ik u hierbij een reactie toe.
We vinden het erg vervelend dat uw playtray defect is geraakt.
Zoals we telefonisch aangegeven hebben, willen we dit voor u oplossen mits wij in het bezit zijn van een foto van de originele Stokke Tray welke u destijds bij ons heeft besteld.
Op de foto welke wij van u ontvangen hebben, is namelijk niet de Stokke Tray te zien.
Wel hebben wij een aankoopbon ontvangen waarop te zien is dat u deze wel heeft besteld.
Echter zoals wij aangegeven hebben is de playtray welke u ons per mail heeft laten zien, niet van ons afkomstig. Dit is niet mogelijk om de volgende redenen:
1. Wij hebben contact gehad met Stokke of zij een transparante tray in de collectie hebben, echter dit is niet het geval. Zij kunnen dus niet per ongeluk een verkeerde kleur tray leveren.
2. Al zou Stokke deze kleur wel in de collectie hebben, dan nog komt het model niet overeen. De Stokke tray is namelijk origineel van Stokke en de playtray niet.
3. Logistiek gezien, is het ook niet mogelijk. Wij als Babypark hebben geen andere playtray in de collectie welke transparant is. Het is dus niet mogelijk dat wij in ons magazijn 2 artikelen verwisseld hebben met de barcode
4. Daarnaast hebben wij gezien met behulp van de Track&Trace code van het pakketje welke wij u per post hebben verzonden destijds het volgende gewicht en afmetingen heeft:
Gewicht: 1,26 kg – afmetingen: 2,9 x 41 x 45,5 cm (= incl. Verpakking)
We hebben een pakketje uit onze voorraad opgemeten van de Stokke tray en deze heeft exact hetzelfde gewicht + afmetingen. Toentertijd is er dus een Stokke Tray per post verzonden.
We hebben aan de hand van deze gegevens contact gehad met Bol.com. Zij leveren namelijk onder andere een playtray welke geschikt is voor de Tripp Trapp stoel. Dit pakketje heeft het volgende gewicht en afmetingen:
Gewicht: 1 kg – afmetingen: 6,8 x 50 x 55 cm (= incl. Verpakking)
Deze afmetingen komen dus niet overeen en de playtray welke u op de foto’s heeft laten zien, past niet in de doos/het pakket welke wij u verzonden hebben.
Wij als Babypark kunnen in deze situatie geen oplossing bieden aangezien de klacht gemeld wordt op een playtray welke niet van ons afkomstig is.
Zodra wij een foto ontvangen van een defecte originele Stokke tray, zullen wij u verder helpen met een vervangen product.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Babypark afdeling service
Kesteren