Klacht Babypark: Een aanbieding gekocht die geen aanbieding bleek te zijn .

Klachtnummer
# 154125
Gebruiker
Jannie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee weken geleden voor mijn dochter die in maart haar tweede kindje verwacht ,bij babypark Wormerveer een Koeka ledikantdekentje gekocht die op dat moment een aanbieding was ,ik vond het nog erg duur maar omdat m'n dochter veel van dat merk heeft heb ik het toch maar gekocht ,nu kom ik vandaag in de winkel en zie dat de dekentjes nog dezelfde prijs zijn en geen aanbieding meer is dus ik naar de info Bali met de vraag hoe dat kan hun antwoord dat een aanbieding niet inhoud dat de prijs dan lager is (wie is hier nou gek ?!?!? ) ik voel me zo in de maling genomen ,ik wilde van dat merk ook nog een Aankleedkussenhoes kopen maar ben er uit gelopen met de vraag aan mezelf wie er nou gek is , m'n dochter en schoonzoon hebben echt alles daar gekocht van kamertje tot kinderwagen en auto stoel ,en nu begin ik te twijfelen of ze niet teveel betaalt hebben ,want ook toen waren er aanbiedingen .

De oplossing

Een tegemoetkoming want ik ben er nu van overtuigt dat er teveel betaalt is

0 reacties

Ook een klacht indienen over Babypark?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen